Odměňování zaměstnanců: rovnost a transparentnost ve světle směrnice EU
Evropská směrnice o transparentnosti odměňování přináší do oblasti HR a pracovního práva zásadní změny. Zaměstnavatelé budou muset upravit nejen samotný proces odměňování, ale také způsoby komunikace o mzdách a zajištění rovného přístupu. Webinář, který se koná 26. 11. 2025, poskytne praktický přehled nových povinností a principů, které budou klíčové v roce 2026 a dále.
14. listopad 2025Zobrazit
Pracovní doba a dovolená komplexně na konci roku 2025 se zdůrazněním změn dle flexibilní novely zákoníku práce
Rok 2025 přinesl do oblasti pracovní doby a dovolené řadu změn vyplývajících z tzv. flexibilní novely zákoníku práce. Online webinář ve spolupráci s agenturou AG vzdělávací agentura nabídne komplexní a prakticky zaměřený výklad všech pravidel týkajících se pracovní doby a dovolené v návaznosti na aktuální legislativu i judikaturu.
11. listopad 2025Zobrazit
Jak skončit pracovní poměr bez rizika soudu v roce 2026: výpovědi, odstupné, okamžité skončení PP
Ukončení pracovního poměru v roce 2026 představuje pro zaměstnavatele i personalisty výrazné výzvy — novela zákoník práce přinesla změny v oblasti výpovědních důvodů, výpovědní doby či odstupného. Pojďte se se změnami seznámit na tomto prakticky orientovaném webináři.
09. listopad 2025Zobrazit
27. únor 2024
Vést správně evidenci pracovní doby, správně pracovní dobu rozvrhovat a bezchybně určovat čerpání dovolené je základním požadavkem na každého zaměstnavatele. Komplexně si celé téma, včetně novinek platných v letošním roce, představíme na semináři v Karlových Varech dne 18. 3. 2024.
Kontroly inspektorátů práce pravidelně odhalují potíže s určováním rozsahu týdenní pracovní doby, s jejím rozvrhováním a evidencí. Soudy pak opakovaně řeší spory ohledně nároku na náhradu mzdy za dovolenou. Komplikace působí výpočet dovolené v nerovnoměrné pracovní době, špatně rozvržený nepřetržitý denní odpočinek nebo odpočinek v týdnu.
Nově nastupují nejasnosti týkající se evidence pracovní doby u zaměstnanců pracujících na home office a výpočtu dovolené u dohodářů.
Na všechny tyto problémy a mnoho dalších se podíváme z hlediska praxe, vše si vysvětlíme na konkrétních příkladech a odnesete si užitečné znalosti, díky kterým už se nebudete muset obávat kontrol, ani soudních sporů.
Program bude rozdělen do čtyř základních bodů, přičemž každý probereme do všech podrobností:
• pracovní doba,
• doba odpočinku,
• dovolená,
• mateřská, otcovská a rodičovská dovolená.
Setkání ukončíme společnou diskusí a zodpovězením dotazů.
Místo konání: Krajská knihovna v Karlových Varech
Na podrobnosti a možnost přihlášení se podívejte zde.
Mgr. Michal Vrajík, advokát
Ukrajinská 1488/10
101 00 Praha 10
Česká republika
michal.vrajik@akvrajik.cz
+420 605 068 258
IČO: 024 84 005
ev. č. ČAK 15480
Pobočka Brno: Tuřanka 1519/115a, 627 00 Brno-Slatina
Copyright 2025 Mgr. Michal Vrajík - všechna práva vyhrazenaVyrobil: HEADBOX
Chcete se na něco zeptat, nebo si potřebujete jen sjednat schůzku? Napište mi pomocí tohoto kontaktního formuláře a já se Vám ozvu nejpozději do 48 hodin.