Odměňování zaměstnanců: rovnost a transparentnost ve světle směrnice EU
Evropská směrnice o transparentnosti odměňování přináší do oblasti HR a pracovního práva zásadní změny. Zaměstnavatelé budou muset upravit nejen samotný proces odměňování, ale také způsoby komunikace o mzdách a zajištění rovného přístupu. Webinář, který se koná 26. 11. 2025, poskytne praktický přehled nových povinností a principů, které budou klíčové v roce 2026 a dále.
14. listopad 2025Zobrazit
Pracovní doba a dovolená komplexně na konci roku 2025 se zdůrazněním změn dle flexibilní novely zákoníku práce
Rok 2025 přinesl do oblasti pracovní doby a dovolené řadu změn vyplývajících z tzv. flexibilní novely zákoníku práce. Online webinář ve spolupráci s agenturou AG vzdělávací agentura nabídne komplexní a prakticky zaměřený výklad všech pravidel týkajících se pracovní doby a dovolené v návaznosti na aktuální legislativu i judikaturu.
11. listopad 2025Zobrazit
Jak skončit pracovní poměr bez rizika soudu v roce 2026: výpovědi, odstupné, okamžité skončení PP
Ukončení pracovního poměru v roce 2026 představuje pro zaměstnavatele i personalisty výrazné výzvy — novela zákoník práce přinesla změny v oblasti výpovědních důvodů, výpovědní doby či odstupného. Pojďte se se změnami seznámit na tomto prakticky orientovaném webináři.
09. listopad 2025Zobrazit
27. únor 2024
Přibližně čtvrtina zaměstnanců u nás v současnosti využívá možnost práce na dálku. S její rostoucí oblibou se ale změnila i pravidla. Podíváme se na ně na semináři dne 21. 3. 2024 v Praze nebo online.
Zatímco dřív byla práce na home office využívaná jen jako lákavý zaměstnanecký benefit a mnoha zaměstnanců se netýkala, po pandemii covidu-19 se stala plnohodnotnou formou práce. S jejím rozmachem se ale ukázala potřeba sjednotit a lépe nastavit pravidla, podmínky a povinnosti práce na dálku.
Změny jsou platné od října 2023 a už teď vidíme, že novela zákoníku práce stále spoustu věcí neřeší. Jak tedy přistupovat k detailům, které nejsou v právní úpravě jednoznačné, nebo vůbec řešené?
Jak postupovat, abyste netápali a měli ohledně home office vše v pořádku nastavené, si na semináři ukážeme na praktických příkladech.
Mezi hlavní body programu bude patřit:
• nová právní úprava práce na dálku,
• nařízená práce na dálku,
• dohodnutá práce na dálku,
• místo výkonu práce,
• pracovní doba,
• pracovní úrazy, BOZP,
• rovné zacházení,
• náklady,
• cestovní náhrady,
• monitorování zaměstnance.
Nezapomeneme ani na otázky doručování písemností, agenturního zaměstnávání, práce ze zahraničí nebo možné přestupky.
Místo konání (pod odkazem najdete i přihlášku):
Praha, budova ČS VTS, Novotného lávka 5
Mgr. Michal Vrajík, advokát
Ukrajinská 1488/10
101 00 Praha 10
Česká republika
michal.vrajik@akvrajik.cz
+420 605 068 258
IČO: 024 84 005
ev. č. ČAK 15480
Pobočka Brno: Tuřanka 1519/115a, 627 00 Brno-Slatina
Copyright 2025 Mgr. Michal Vrajík - všechna práva vyhrazenaVyrobil: HEADBOX
Chcete se na něco zeptat, nebo si potřebujete jen sjednat schůzku? Napište mi pomocí tohoto kontaktního formuláře a já se Vám ozvu nejpozději do 48 hodin.